Wednesday 14 January 2015

Saya sudah kembali la awak ! :P

Assalamualaikum. Ohayou gozaimasu ! 

Godek-godek blog sendiri tadi, baru prasan last post aku adalah pasai final exam.
Weee. hampir 1 sem aku tak bukak blog sendiri... Nampak tak sibuk tu ?
Haha. Busy la sangat kan ? *tangan ke bahu mata ke atas*

Actually, a lot of things happened through the semester... 
Macam-macam yang aku never expect akan jadi dalam kehidupan aku..

Tapi semester nie juga banyak bawa perubahan dalam hidup aku..
Benar kata orang, pengalaman mematangkan manusia.. 
Yes, indeed it did opened up my eyes and mind on my real purpose being borned on this dunia yang fana' ...

InsyaAllah, post-post selepas ni akan aku kupas sedikit sebanyak tentang pengalaman aku sepanjang semester ke-3, tahun 2 FPBU. 

Adioss amigoss ! Thanks for lending your eyes and heart reading this ridiculous writings ! :P

Assalamualaikum . Zaijian :)

No comments:

Post a Comment